جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم عاملی است که روی ذهن وحرکات و اعتقادات ما تاثیر بسزای دارد.که اگر به آن توجه نشود باعث نابودی یک کشور میشود.

سربازان بدون آرم جنگ نرم به مبارزه با انقلاب آمده‌اند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید حسین نقوی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در جلسه هفتگی انصار حزب الله سخن می‌گفت، با اشاره به شیوه و استراتژی جنگ نرم، اظهار داشت:جنگ نرم، جنگ بزرگى است و ما هنوز تا آنجا که بتوانیم بگوییم بسیجى میدان مقابله با جنگ نرم شده‏ایم، خیلى راه داریم.
وی در ادامه به موضوع جنگ نرم پرداخت و ضمن اظهار تاسف از نپرداختن همه‏جانبه به این مقوله مهم، افزود:مگر ما در جنگ سخت و نرم و دفاع مقدس چگونه حضور پیدا کردیم و مقاومت کردیم، پایگاههاى ما و حرکت‏هاى مردمى ما چگونه بسیج شدند، امکاناتشان را چطورى بسیج کردیم، ارتش و نیروهاى نظامى چگونه وارد صحنه شدند، حوزه‏هاى فرهنگى، اقتصادى، سیاسى و اجتماعى ما چگونه وارد صحنه شدند، چرا حالا براى جنگ نرم آنطور حرکت نمى‏کنیم و تمام حوزه‏هاى اجتماعى، اقتصادى، فرهنگى را پیگیرى نمى‏کنیم؟ آیا فکر مى‏کنیم خیلى جنگ آسانى است و اتفاقى نمى‏افتد؟
نقوی خطر جنگ نرم را بسیار فراتر از جنگ سخت دانست و افزود: امروز در این جنگ، جوانان ما را یکى یکى شهید مى‏کنند، تمام دخترها و پسرهاى ما را یکى یکى ترور مى‏کنند، نمى‏دانم چرا دست روى دست گذاشته‏ایم و فکر مى‏کنیم کسانى دیگر و سازمانهاى دیگرى باید بیایند و وارد این جنگ بشوند.
این استاد دانشگاه در ادامه به کیفیت جنگ نرم اشاره و با بیان این موضوع که حوادث و فتنه‏هاى بعد از انتخابات در کشور از مصادیق بارز جنگ نرم بود، افزود: این یک جنگ تمام عیار بود که تمام امکاناتشان را بسیج کردند، از امکانات مالى و اقتصادى تا دنیاى رسانه؛ چرا که امروز امکانات دیجیتالى کار آنان را در این عرصه سهل نموده است. دیگر توپ و تانکى منتقل نمى‏کنند بلکه توپ و تانک را چنان منتقل مى‏کنند که ما نه مى‏بینیم و نه متوجه مى‏شویم.



عضو کمیسیون امنیت ملى مجلس بر ضرورت شناخت و جدى گرفتن مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و خاطر نشان کرد: هرکس در هر جایى یا هر مسئولیتى باید جنگ نرم دشمن علیه ملت، انقلاب و نظام را جدى بگیرد. باید همه را بسیج کنیم، باید مثل دوران دفاع مقدس پایگاههایى در کوچه و محله‏هایمان احداث شود و رویکرد این پایگاهها مسائل علمى و فرهنگى باشد تا بتوانیم مقابله کنیم .
نقوی در بخش دیگرى از سخنانش به مختصات جنگ نرم اشاره کرد و افزود: در جنگ نرم هدف فتح جامعه است؛ یعنى جنگ نرم هیچ تفاوتى با بیانات صدام ندارد که آمد پشت تلویزیون و قرارداد 1975 را پاره کرد و گفت ما ایران را فتح مى‏کنیم که خبرنگارها دورش ریختند و گفتند که مصاحبه کن، او گفت سه روز دیگر در تهران مصاحبه مى‏کنم؛ هدف همان فتح جامعه است، منتها اینجا کار اقناعى است.
وى در ادامه افزود: در جنگ نرم، نهادهاى فرهنگى را مستقیم هدف قرار داده‏اند، ولى این نهادهاى فرهنگى دریافت نکرده‏اند و یا اینکه در فضایش نیستند که جنگ فرهنگى این طور نیست که یک کسى پرچم ایالات متحده را روى سینه‏اش بچسباند و بگوید من آمده‏ام جنگ فرهنگى بکنم، تفاوت آن با جنگ سخت همین است.
عضو کمیسیون امنیت ملى مجلس با بیان اینکه سرباز جنگ نرم، آرم و درجه ندارد، افزود: البته گاهى هم تاسف مى‏خوریم از اینکه خیلى‏ها هم مى‏دانند، ولى خیلى‏هاهم نمى‏دانند و بعد از اینکه به آنها یادآورى مى‏شود، تازه متوجه مى‏شوند که عجب! بازیگر صحنه جنگ نرم شده‏اند و خودشان هم خبر ندارند.
این استاد دانشگاه به نقش ان‏جى‏اوها در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در شهر تهران حدود 580 ان‏جى‏او به صورت فعال هستند که جلسه هفتگى دارند، انتخابات، انجمن و شوراى مرکزى و ارتباطات دارند.
دکتر نقوى با بیان این موضوع که دشمنان در این حوزه پیش‏بینى‏هاى زیادى کرده بودند، گفت: آنها دو هزار صفحه پروژه تعریف کرده بودند، همچنین پنج فاز عملیات را پیش‏بینى کرده بودند. منتها نمى‏فهمند که ملت ما مسلمان هستند و ولى فقیه دارند. خدا رحمت کند شهید مظلوم بهشتى و دیگر نمایندگان مجلس خبرگان را که اصل 110 را در قانون اساسى گذاشتند چون مى‏دانستند چه کسانى در آینده چه کارهایى را خواهند کرد.
نقوى با بیان اینکه از این به بعد فشارهاى سیاسى در منطقه و جهان اسلام علیه ما بیشتر خواهد شد، ابراز داشت: آنها سعى مى‏کنند ما را در حوزه خلیج فارس، خاورمیانه، کشورهاى اسلامى منزوى کنند. به بیانى دیگر انزواى جمهورى اسلامى ایران، خط پررنگ فشار سیاسى غرب علیه ما در جنگ خواهد بود و مى‏بینیم که تلاشهایشان گاهى وقتها به ثمر مى‏رسد و ما را دچار مشکل مى‏کنند.
  • سرباز جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی