جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم عاملی است که روی ذهن وحرکات و اعتقادات ما تاثیر بسزای دارد.که اگر به آن توجه نشود باعث نابودی یک کشور میشود.

بسیج و جنگ نرم

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ


بسیج و جنگ نرم

بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان برکف رهبری هستند.
دشمن از شنیدن نام بسیج متزلزل می‌شود و کارنامه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی درخشان است.
دشمنان دین و بشریت با تجربه شکست در مقابل ملت‌های مسلمان به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، جنگ لبنان و غزه به این نتیجه رسیده‌اند که شاید جنگ نرم موفق عمل کند 

                                                                    
یکی از مأموریت‌های بسیج مستضعفان مبارزه در جنگ ف
رهنگی با دشمن است، در جنگ افکار خاکریزهای دشمن و خودی بسیار نزدیک است.
جنگ نرم مبارزه استکبار با ارزش‌ها، اسلام، انقلاب اسلامی، اعتقادها و باورهای مردم است و نخبگان و فرهیختگان در مقابله با این جنگ وظایف سنگینی را بر عهده دارند.
دشمنان می‌دانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد نمی‌توانند توطئه‌های خود را پیاده کنند و به این دلیل با تهاجم فرهنگی به دنبال وارد کردن جوانان کشور در عرصه‌های دیگر هستند.
توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تمام نشده و تا زمانی که استکبار در جهان وجود دارد تفکر بسیجی هم خواهد بود.
در کشورهایی که ادعای آزادی می‌کنند به دلیل پیوستن مردم به دین اسلام و گرایش بانوان به پوشش و حجاب اسلامی، سیاستمداران صهیونیسم و آمریکا آینده‌ای سخت‌تر را برای خود پیش‌بینی می‌کنند.
بسیج با اقتدار و درک و فهم بالاتر از دهه‌های گذشته و با بصیرت بیشتر تمام تلاش خود را در راستای به‌کارگیری فرمایش‌های سکاندار نظام و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته است و در مسیر و وصیت شهدا حرکت می‌کند.
مهم‌ترین رسالت و وظیفه بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمنان که برای براندازی نظام اسلامی آغاز کرده‌اند حضور فعال‌تر در صحنه میباشد.

 

 

محور برنامه‌های بسیج نحوه مقابله با جنگ نرم است‌

 

دشمنان اسلام و انقلاب با رویکرد جدید و جنگ نرم قصد دارند به اهداف خود برسند.
 با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تمام برنامه‌های هفته بسیج در کشور به این مسئله توجه ویژه شده است و تمام سخنرانان در این برنامه‌ها علاوه بر تشریح اهداف دشمنان در زمینه جنگ نرم در زمینه نحوه مقابله با این نوع تهدید سخنرانی می‌کنند.
امروز شرایط ایران به طور کامل تغییر کرده و در یک شرایط استثنایی خیز بلندی برای پیشرفت کشور تعیین شده و بسیج به عنوان متن مردم نقش ویژه‌ای برای رسیدن به برنامه‌ها و چشم‌انداز‌های کشور دارد.
: در دورانی که به گفته مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت نامیده می‌شود، دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام است، بسیج باید با راه‌اندازی واحد‌های سازندگی و تقویت پایه‌های علمی به ویژه توسط دانش‌آموزان، کشور را به سوی پیشرفت هدایت کند.
در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های ما در بسیج به عنوان یک واحد عمل کننده جنگ نرم محسوب می‌شود و در این دوران که به دوران تمدن‌سازی معروف شده، تمدن خلق ایرانی از وظایف بسیج است.
وی با بیان اینکه غرب در بحران معنویت به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشور‌ها به مقامات ایرانی مراجعه کرده‌اند تا فرهنگ بسیج را به کشور خودشان منتقل کرده و از آن استفاده کنند که این مسئله نشان‌دهنده برتری تفکر بسیجی است که نشاط در آن موج می‌زند و محور آن دانش‌آموزان هستند.

 

بسیج در هر دو جنگ نرم و سخت حافظ انقلاب است


پنج آذر ماه یادآور سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی تشکیل ارتش 20 میلیونی برای حفظ انقلاب است.
امام برای حفظ انقلاب، توسعه و پایداری دستاوردهای بزرگ آن و همچنین با توجه به شناخت خود از نقش مشارکت مردم در تداوم انقلاب دستور تشکیل این نهاد مردمی را صادر کرد.
سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ملتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون نیروی آماده داشته باشد نشان از اهمیت توده مردم در حفظ کیان کشور است.
تفکر بسیج و تشکیل آن نیز بر مبنای مشارکت مردمی در حفظ انقلاب از دست توطئه‌هایی بود که چه در اوایل انقلاب و چه در زمان حاضر از سوی دشمنان طراحی و در حال اجراست.
اوج حرکت بسیج در این زمینه نیز در دوران دفاع مقدس متبلور شد و استراتژی رهبر کبیر انقلاب برای مشارکت مردم در حفاظت از کشور به ‌طور کاملاً عینی عملی شد.
اگر بسیج در دوران جنگ نبود چه ‌بسا بسیاری از دستاوردهای انقلاب حفظ نمی‌شد و سرنوشت جنگ به‌ گونه‌ای دیگر پیش‌رفت و رغم می‌خورد.
امروزه نیز با گذشت دو دهه از پایان جنگ نقش بسیج در کشور پررنگ‌تر شده چرا که خود را با زمان امروز تطبیق داده است.
تشکیل نهادهایی چون بسیج مستضعفان، بسیج دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان و ... نشان‌دهنده آن است که امروز این نهاد جایگاه خود را در بین همه اقشار جامعه حفظ کرده است.
آموزش‌ها، تاکتیک‌ها و سازماندهی کنونی بسیج به‌گونه‌ای است که این نهاد را قادر ساخته تا در همه زمینه چه در جنگ سخت و چه در زمینه جنگ‌های نرم دشمن آمادگی کامل را به دست آورده و با تمام توان از انقلاب اسلامی و خاک کشور دفاع کند

نقش بسیج در شکست ترفندهای جنگ نرم انکارناپذیر است


بسیج نماد توانمندی انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در شکست توطئه‌ها و ترفتدهای جنگ نرم انکارناپذیر است.
نهاد بسیج با توانایی‌های بسیار در تمام زمینه‌ها منشا خدمات گسترده در عرصه‌های مختلف طی طول تاریخ این انقلاب بوده است.
 اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
بسیج نهادی متشکل از همه آحاد جامعه است که با توانایی‌های مختلف در راستای تداوم این نظام مقدس با توجه به وظایف محوله تلاش می‌کند.
دشمن در جنگ نرم قصد دارد پایه‌های ایمان و اعتقاد مردم را تضعیف کند که باید با برگزاری برنامه‌های کیفی مانع از تحقق اهداف دشمن شد.
 اگر وحدت ملی خدشه‌دار شود بازدارندگی نظامی تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
بسیج طبق ضرورت‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه‌ای که لازم باشد حضور می‌یابد.
با توجه به اینکه جنگ نرم موجب تغییر الگوی فرهنگی در شرایط حساس می‌شود، مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها طبق منویات رهبری افسران جوان جنگ فرهنگی هستند و نقش بسیار موثری در شکست توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند. بسیج با اشاره رهبری و تبعیت از آن در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارد و به وظیفه خود عمل می‌کند.
هدف دشمن و استکبار جهانی نابود کردن نظام ولایی است و بسیجیان با عمق بخشی داخلی، بصیرت و ولایت‌مداری یک لحظه و یک گام عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وظیفه بسیجیان این است که با بصیرت، شناخت و موقعیت جایگاه امام (ره)، توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کنند.

  • سرباز جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی