جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم عاملی است که روی ذهن وحرکات و اعتقادات ما تاثیر بسزای دارد.که اگر به آن توجه نشود باعث نابودی یک کشور میشود.


مدیر شبکه ملی فرهنگ:

برای مبارزه با جنگ نرم دشمن نیازمند جوانان مبتکر هستیم

مدیر شبکه ملی فرهنگ با بیان اینکه برای مبارزه با جنگ نرم دشمن نیازمند جوانان مبتکر و خلاق هستیم، گفت: در فضای مجازی افرادی با ذهن نقاد می‌خواهیم که بررسی کنند چه شیوه‌ها و راهکارهایی می‌تواند ما را به نتیجه برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، مهدی افراسیابی، دیشب (5 اسفند ماه) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره جوان، مقاومت و فضای مجازی در خراسان‌ جنوبی، با بیان اینکه فرهنگ‌سازی استفاده از فضای مجازی و فناوری‌های جدید قصه‌ای قدیمی است، گفت: از ابتدا زمانی که از غرب تکنولوژی وارد کشور شد جامعه مذهبی ما موضع منفی گرفته و این موجب شد همیشه فرهیختگان دینی نسبت به تکنولوژی تا حدی عقب باشند بنابراین نسل جوان فرهنگ کار با تکنولوژی جدید را از افرادی که رابطه‌ای با مذهب ندارند، فرا می‌گیرند و این موضوع تاثیری منفی بر روی جوانان دارد.

وی ادامه داد: ما در مقابل جنگ نرم دشمن تسلیم نشده و دست از شعارها و ارزش‌های اسلامی برنمی‌داریم و باید قدرتمندانه از شعارهایمان حمایت کنیم تا محقق شوند و این مهم منفعلانه انجام نمی‌شود بلکه باید خود و سبک زندگی‌های مطرح شده را بررسی کنیم.

مدیر شبکه ملی فرهنگ، تصریح کرد: صحنه فضای مجازی، صحنه جنگی است که مسئله بودن و نبودن در آن مطرح است و دشمن جلوتر و مبتکر است چرا که او این صحنه را طراحی کرده اما به گونه‌ای نیست که بگوییم دوباره تحریم هستیم بنابراین باید وارد این مبارزه شویم.

افراسیابی با بیان اینکه برای مبارزه با جنگ نرم دشمن نیازمند جوانان مبتکر و خلاق هستیم، افزود: در فضای مجازی افرادی با ذهن نقاد می‌خواهیم که بررسی کنند چه شیوه‌ها و راهکارهایی می‌تواند ما را به نتیجه برساند.

وی با تاکید بر اینکه مانند مدل موفق دوران دفاع مقدس در فضای مجازی که صحنه جنگ گسترده نرم است باید بسیج مردمی داشته باشیم، اظهار کرد: البته باید متولیان امر در خصوص فضای مجازی و جنگ نرم آموزش و آشنایی اولیه را به مردم ارائه دهند.

مدیر شبکه ملی فرهنگ با اشاره به اینکه باید در فضای مجازی کار تیمی و شبکه‌ای طراحی شود چرا که به تنهایی نمی‌توان همه کارها را انجام داد، افزود: در خراسان جنوبی کارتیمی در فضای مجازی الگو شده، و تلاش می‌کنیم جشنواره جوان، مقاومت و فضای مجازی را در سایر نقاط کشور برگزار شود.

افراسیابی با تاکید بر اینکه باید تلفیقی از فضای مجازی و فضای واقعی ایجاد شود و جوانان طرح بدهند که چگونه با کار تیمی، شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: محافظت از جوانان در فضای مجازی در دستور کار شورای امنیت کشور قرار دارد و باید در فضای واقعی کارهای طراحی شود و جوانان برای بردن آن به فضای مجازی تشویق شوند و به فرهنگ غنی خود متکی باشیم تا دشمن نتواند جوانان کشور را جذب کند.

  • سرباز جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی