جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم

این سایت برای مقابله باجنگ نرم دشمنان است.

جنگ نرم عاملی است که روی ذهن وحرکات و اعتقادات ما تاثیر بسزای دارد.که اگر به آن توجه نشود باعث نابودی یک کشور میشود.

مقابله با جنگ نرم، جهاد اکبر است

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ


مقابله با جنگ نرم، جهاد اکبر است

سپاه نیوز: سردار محمدرضا زاهدی از یادگاران دفاع مقدس و اولین فرماندهان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان واحد تبلیغات این یگان در دوران دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم را جهاد اکبر عنوان کرد.


به گزارش سپاه نیوز؛سردار محمدرضا زاهدی در گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس که در شهرستان بروجن برگزار شد، با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
سردار زاهدی، با تأکید بر اینکه رفاقت رزمندگان دوران دفاع مقدس بالاتر از برادر تنی می باشد، اظهار داشت: شما در جایی با هم آشنا شده اید که همراه با آتش و خون بوده و این رفاقت شما بالاتر از برادر تنی است.

وی، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، جهاد اصغر بوده و الان می فهمیم که جهاد اکبر یعنی چه؟ و چرا پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند که جهاد با نفس سخت است؟
این یادگار دفاع مقدس، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره)، گفت: الان هم در استمرار راه مقاومت و ایستادگی دفاع مقدس، وظیفه داریم پایداری کنیم. فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس، افزود: رسالت ما درحال حاضر این است که مثل همان دوران جنگ، با هم رفیق باشیم و هرگونه کدورتی را دور بریزیم و از احوال یکدیگر باخبر شویم و مراقب باشیم از خط انقلاب فاصله نگیریم.
سردار زاهدی، با تأکید بر ضرورت عمل همگان به رسالت فردی خویش در قبال جامعه، گفت: باید نقش شهدا را در جامعه تبیین کنیم و به نسل جوان بگوییم که چگونه این عزیزان در دفاع از اسلام و میهم جان خود را فدا کردند.
وی، با گلایه از کم کاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: کسانی که کار تبلیغاتی و فرهنگی می کنند باید شبانه روز کار کنند ، باید احساس کنیم جان همگی در خطر است و در این زمینه تلاش کنیم.
این یادگار دفاع مقدس، افزود: در کار فرهنگی باید با ملایمت و منطبق با عقل و منطق و دلیل و استدلال، همه را متقاعد کنیم؛ چون این راه بسیار جواب داده و یک راه اساسی برای مقابله با جنگ نرم به شمار می رود.
وی، در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهید محمدعلی شاهمرادی از فرماندهان تیپ 44 قمربنی هاشم در سال های حماسه و ایثار پرداخت.
شایان ذکر است: 164 نفر از رزمندگان واحد تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس تاکنون شناسایی شده اند و این آئین اولین گردهمایی این رزمندگان بود که در شهرستان بروجن برگزار شد.

  • سرباز جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی